End Months Diary Notes: Ιανουάριος 2013

Έφυγε και ο πρώτος μήνας του 2013 και έτσι σε πείσμα των καιρών σκέφτομαι αισιόδοξα!
Τι καταφέρνω αν βουλιάζω στη μιζέρια; Μόνο γίνομαι πιο δυστυχισμένη και παρασέρνω και τους άλλους γύρω μου!

Σκέψεις για να πιαστώ πολλές....Αρκεί να έχω τη διάθεση. Όσο για κάτι πιο πρακτικό και συνάμα μεταφορικό, μπορώ πλέον να κοιμηθώ στο απόλυτο σκοτάδι! Μου ήταν αδύνατον να το κάνω χωρίς έστω μια μικρή δέσμη φωτός....Πνιγόμουν στο μαύρο κενό που αντίκριζαν τα βλέφαρα μου.
Τώρα όμως δεν φοβάμαι. Ανοιγοκλείνω τα μάτια μου πριν χαθώ στον κόσμο των ονείρων και ξέρω πως το φως δεν χάνεται αν δεν το "διώξεις" εσύ απο μέσα σου!

Πρόφτασα να κάνω 2013 σκέψεις μέχρι τώρα.; Μάλλον τις ξεπέρασα κατά πολύ. Θα μείνω όμως σε αυτόν τον αριθμό, έτσι σαν κάτι σημαδιακό...

Και γι'αυτό θέλω να διώξω 2013 φόβους απο πάνω μου, να ελαφρύνω το βάρος που σέρνω.....

Ραντεβού τέλη Φεβρουαρίου και μέχρι τότε.......





Word Chimes


 

Top Blogs

Facebook Page

Pinterest

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow Word Chimes