End Μonths Diary Notes: Νοεμβριος 2013

1 Νοε. - Να θυμηθώ να χαμογελάω περισσότερο σήμερα. Ίσως και να του κλείσω το μάτι. Λένε ότι η 1η εντύπωση είναι και η πιο σημαντική.


2 Νοε. - Όσο πιο γεμάτη είναι η μέρα σου, τόσο περισσότερο
συνειδητοποιείς πως η ζωή είναι όμορφη. Έρχονται όμως και εκείνες οι στιγμές που θέλεις απλά να παρατηρείς...Να παρατηρείς, να σκέφτεσαι και να μη μιλάς...

3 Νοε. - Ατυχία, αδικία, αβεβαιότητα...Μερικοί
-νθρωποι γεννιούνται με στερητικό πρόθημα.

4 Νοε. - Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος, έχει πει ο Νίτσε. Τώρα ξέρω, πως τις στιγμές
εκείνες της ζωής μου που δεν έντυσα με μελωδίες, είχα πάρει τη λάθος στροφή.

5 Νοε. - Άνθρωπος ανάμεσα σε ανθρώπους...Ίσως αυτό να είναι το μόνο που ζητώ.

6 Νοε. - Δεν έχω χειρότερο...όταν η σκέψη μου βαλτώνει.


7 Νοε. - Τι ξεχωρίζει τη δουλειά από την ενασχόληση; Μια αμοιβή; Θα'πρεπε εσωτερική ικανοποίηση να διέπει και τις δύο...Και αυτό χωρίς ερωτηματικό.

8 Νοε. - Υπάρχει εθισμός στην αγάπη;

9 Νοε. - Σήμερα κατάλαβα γιατί δεν συγκρατώ ημερομηνίες. Δεν χρειάζομαι την ταξινόμηση αλλά μονάχα τις εμπειρίες.

10 Νοε.- Πως να σε γνωρίζουν οι άλλοι όταν καλά καλά εσύ ο ίδιος δεν ξέρεις ποιος είσαι και ποιος μπορείς να γίνεις;


11 Νοε. - Πόση δύναμη έχουν οι λέξεις! Πάνω τους χτίζονται προσωπικότητες, καταρρέουν ιδέες, θεμελιώνεται ολόκληρος ο κόσμος!

12 Νοε.- Βαμμένη στο χρώμα του φθινοπωρινού φεγγαριού η
καρδιά μου...Σημάδι που το διαβάζεις επάνω μου.

13 Νοε. - Ένα ταξίδι μακριά από εδώ. Αν με αφήσεις, δεν ξέρω που θα φτάσω...

14 Νοε. - Από μικρή φοβόμουν το σκοτάδι. Και φτάνει κάποια
στιγμή που νομίζεις πως τα κατάφερες αλλά κάθε που βραδιάζει ο φόβος επανέρχεται...Έχει αλλάξει και μορφή... Για να σε γελάσει.

15 Νοε. -  Ξεκινάς να μετράς και ξάφνου συνειδητοποιείς πως θα έπρεπε να έχεις χάσει το μέτρημα.

16 Νοε. - Δεν τις κοιτάς...Σε κοιτάζουν...Γι'αυτό αγαπώ τις εικόνες.


17 Νοε. - Η σχετική έννοια του χρόνου θα έχει πάντα ένα σχετικό προσδιορισμό.

18 Νοε. - Μόνο μια ευχή...Να ξυπνούσα πάντα με το βλέμμα στον ήλιο.

19 Νοε. - Όταν η μοναξιά μοιάζει με πηγάδι, αδυνατώ να αγγίξω τον πάτο του...

20 Νοε. -"Την επόμενη φορά που βροχή θα έρθει...Εμένα θυμήσου"

21 Νοε. - Η δική μου η μνήμη δεν είναι επιλεκτική.





22 Νοε. - Υπάρχουν στιγμές διπολικές...Αντίθετες...


23 Νοε. - Είναι τόσο εύκολο για όλους να υποδεικνύουν το αρνητικό. Το θετικό δυσκολεύει πάντα.

24 Νοε. - Πόσο αξιολογείται η ανθρώπινη -ουσιαστική-επαφή; Τόσο που δεν έχει νόημα να προσπαθήσω να απαντήσω. 




25 Νοε. - Δεν μου αρέσει ο εαυτός μου όταν δεν βρίσκω τους λόγους που πρέπει να χαμογελώ.

26 Νοε. - Όλα έχουν να κάνουν με τον τρόπο που τα
βλέπουμε...Εκτός από την καρδιά. Μια γραφή...

27 Νοε. - Όταν δεν έχω τι να πω....Φοβάμαι...

28 Νοε. - Ευτυχώς που οι εφιάλτες διαρκούν όσο το Rapid Eye Movement...




 


 29 Νοε. - Πόση ευτυχία κρύβεται σε μια τόσα δα μικρή πράξη! Σαν μυρμήγκι που σηκώνει 100 φορές το βάρος του!

30 Νοε. - Ένα τέλος φέρνει πάντα μια νέα αρχή... Πάντα ευπρόσδεκτη. Aρκεί το τέλος να έχει έρθει την κατάλληλη στιγμή. 




Ραντεβού τέλη Δεκέμβρη.

Word Chimes

 

Top Blogs

Facebook Page

Pinterest

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow Word Chimes